Zašto Jedem doma

« Kad sam se prije petnaestak godina odselila od roditelja i prihvatila vođenja vlastitog kućanstva, najprije skromnije u djevojačkom stanu, a zatim u puno većem opsegu kao supruga i majka, preda mnom kao da se otvorio cijeli novi svijet. Toliko podcijenjen, toliko uziman zdravo za gotovo, a toliko esecijalno bitan za svakodnevni život!


Nabava namirnica, kuhanje, pospremanje, čišćenje, glačanje – sve te aktivnosti imaju svoja pravila koja treba svladati, iziskuju vrijeme, energiju, znanje, spretnost. Nema osobe koja ih ne treba obavljati, sama ili uz pomoć drugih.

Baveći se u svom radnom vijeku novinarstvom, marketingom i odnosima s javnošću, s vremena na vrijeme bi mi, kao i mnogima, na um pala ideja o samostalnom poduzetničkom pothvatu. I uvijek bi se ta ideja vrtjela oko kućanstva. Lijepo je baviti se velikim biznisima – bankarstvom, energetikom, pomorstvom, hotelijerstvom, no što je s onim malim, svakodnevnim stvarima koje moraju obavljati svi, a mnogi ih ne mogu, ne znaju, ne stignu ili jednostavno ne žele raditi? Te naizgled «neozbiljne» aktivnosti uvijek su mi se činile velikim neiskorištenim potencijalom za ozbiljan biznis.

Kad je riječ o kućanskim poslovima, hrana i kuhanje neprijeporni su vladari moje osobne ljestvice preferencija..

I upravo zbog toga s vremena na vrijeme su mi na pamet padale razne poslovne ideje vezane uz namirnice i kulinarstvo – od specijaliziranih  kuharica do delikatesnih trgovina. Međutim, nedostajalo mi je energije, hrabrosti, motiva, obiteljskog i društvenog konteksta za taj veliki iskorak u samostalan posao.

I onda, kad su se stvorili uvjeti za to, na um mi je pala ideja, jasna i uobličena kao nikad prije: tržištu nedostaje profesionalni servis za nabavu namirnica i kuhanje.

 

 

U razvoj ove poduzetničke ideje uložila sam puno truda, vremena, kreativnosti, pozitivne energije, pa i novca, a sve u istinskoj vjeri da ovaj posao ima dimeziju više od puke financijske računice. On spaja dva naizgled suprotstavljena segmenta društva, koja se itekako mogu susresti u dodirnoj točki: segment nezaposlenih žena, često u zreloj životnoj dobi, koje obožavaju kuhati i izvrsno to čine, ali nemaju puno šanse za stalni radni odnos na tržištu rada, te segment prezaposlenih samaca i obitelji, koji bi rado kod kuće jeli domaće skuhane obroke, međutim za nabavu namirnica i kuhanje nemaju vremena, logistike ili volje.

 

Baš zato što je posve nova na našem tržištu, usluga Jedem doma predstavlja i  jedinstvenu priliku za rast i razvoj - naših djelatnica, mene osobno, kao i hrvatskog društva u cjelini.

 

Dosad su se usluge pomoći u kućanstvu na našem tržištu uglavnom odvijale u zoni sive ekonomije, uz prešutno odobravanje i jedno zažmireno oko svih uključenih sudionika. To ne mora i ne treba biti tako, jedna je od misli vodilja projekta Jedem doma.

Naše djelatnice u radnom su odnosu sa svim pravima i obvezama koje iz njega proizlaze. Naš klijent za obavljeni posao dobiva račun i jamstvo kvalitete obavljenog posla, iza kojeg stoji registrirani gospodarski subjekt.

 

Djelatnice servisa Jedem doma nisu profesionalne kuharice, to su odlične domaćice, vrsne kuharice-amaterke, čije se gozbe u njihovom krugu rodbine i prijatelja naširoko prepričavaju.  One znaju prepoznati kvalitetnu namirnicu, spretne su i uredne u kuhinji, sjajno kuhaju, imaju ugodnu osobnost i pozitivan stav prema životu, pouzdane su i povjerljive osobe.

 

Jedem doma postavljen je na principu visoke razine kvalitete u svim segmentima usluge, što prati i zaokruženi vizualni identitet. Naše domaćice u kupnju odlaze s lijepim jutenim torbama s našim logom, kuhaju u uniformama, klijentima daruju staklene posude i vrećice za zamrzavanje s logotipom Jedem doma, a uz jela skladištena u hladnjaku i zamrzivaču klijentima ostavljaju i lijepo dizajnirane i otisnute upute na koji će način jela zagrijati i uz njih eventualno skuhati prilog. 


Stvoriti od kućanskih poslova ozbiljnu profesionalnu platformu po svim zakonitostima „velikih“ biznisa, vizija je koja me inspirira u ovoj poslovnoj ideji. Jedem doma samo je njezin početak. «

 

 Želka Maras

Željka Maras, direktorica i osnivačica

Copyright © 2015 Crno-bijeli krug d.o.o. | Sva prava pridržana