•  
  • Crno-bijeli krug d.o.o. za usluge, sa sjedištem u Zagrebu, Šestinski vrh 37, MBS 4388941, OIB69581811038, utvrdilo je i objavljuje tekst Općih uvjeta poslovanja servisa Jedem doma

     


    OPĆI UVJETI POSLOVANJA


    I. OPĆE ODREDBE

     

    Članak 1.
    (1) Ovim se Općim uvjetima poslovanja (dalje u tekstu: Općim uvjetima) opisuju uvjeti pružanja usluga pomoći u kućanstvu od strane servisa Jedem doma, usluge društva Crno-bijeli krug d.o.o. (dalje u tekstu: Crno-bijeli krug) te prava i obveze između korisnika tih usluga (dalje u tekstu: Klijent) i Crno-bijelog kruga.

     

     

    (2) Usluge pomoći u kućanstvu koje su predmet ovih Općih uvjeta predstavljaju sljedeće usluge servisa Jedem doma:

    - usluga nabave i dostave namirnica Klijentu
    - usluga pripreme jela u kućanstvu Klijenta
    - usluga skladištenja jela za kasniju uporabu
    - usluga čišćenja kuhinje

     

     

    (3) Na odnose između Crno-bijelog kruga i Klijenta koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima, primjenjuju se važeći propisi Republike Hrvatske.

     

    (4) Crno-bijeli krug pruža Usluge na tržišnoj osnovi svim poslovno sposobnim fizičkim ili pravnim osobama.

     


    II. USLUGE

     

    Članak 2.
    (1) Osnovna usluga Jedem doma jest nabava namirnica, priprema jela i čišćenje kuhinje u domu klijenta radnim danom, kako bi se pokrila potreba za kuhanim obrocima u kućanstvima klijenata tijekom radnog tjedna.

     

    (2) Osim osnovnog paketa Jedem doma, u ponudi su i paketi Napokon vikend, Imamo goste, Sretan rođendan i Jedem u uredu.

     

    Paket Jedem doma osmišljen je na način da se jednim dolaskom domaćice Jedem doma pokrije potreba za kuhanim obrocima u kućanstvu klijenta za nekoliko radnih dana, i to na način da jedno jelo bude pripremljeno za taj dan, jedno se jelo pohranjuje u hladnjak za sutradan, a neka jela u zamrzivač.

     

    Usluga Imamo goste uključuje nabavu namirnica, pripremu svečanijih obroka i čišćenje kuhinje u domu klijenta uoči dolaska gostiju.

     

    Usluga Napokon vikend pruža se subotom i uključuje nabavu namirnica, pripremu jela i čišćenje kuhinje, čime se pokriva potreba za kuhanim obrocima tijekom vikenda.

     

    Usluga Sretan rođendan uključuju nabavu namirnica, pripremu slanih i slatkih zalogaja, kao i domaćih rođendanskih torti namijenjenih proslavi rođendana odraslih i djece, te čišćenje kuhinje.

     

    Usluga Jedem u uredu namijenjena je poslovnim korisnicima i uključuje nabavu namirnica i pripremu obroka u kuhinji poslovnih prostorija klijenta, u svrhu prehrane zaposlenika i poslovnih partnera.

     

    Domaćice servisa Jedem doma

    Članak 3.
    (1) Djelatnice servisa Jedem doma nisu formalno kvalificirane kuharice nego domaćice/kućne pomoćnice s dugogodišnjim iskustvom i ljubavi prema kuhanju. Priprema obroka samo je dio usluge pomoći u kućanstvu klijenta.

     

    (2) Djelatnice servisa Jedem doma položile su tečaj higijenskog minimuma i redovito provode sanitarne preglede.

     

    (3) Djelatnice su u radnom odnosu s Crno-bijelim krugom i poslove obavljaju za račun tvrtke. Obavljanje poslova za vlastiti račun predstavlja osobito tešku povredu radnog odnosa.

     

     

    III. PRUŽANJE USLUGA

     

    Članak 4.
    (1) Nakon što klijent s iskazanim interesom za uslugama kontaktira poslovnicu Jedem doma osobno, putem telefonskog poziva ili e-maila, u roku 24 sata dobiva ponudu s točnom cijenom usluge Jedem doma i približnom cijenom namirnica potrebnih za pripremu željenih jela.
    Cijena namirnica bit će iskazana približnom vrijednošću budući da se cijene namirnica na tržnici mijenjaju iz dana u dan, i razlikuju od prodavača do prodavača. Konačan račun sadržavat će točnu cijenu kupljenih namirnica.

     

    (2) Nakon prihvaćanja ponude, klijent servisa Jedem doma dužan je usmeno ili pismeno ispuniti upitnik o svojim prehrambenim navikama, preferencijama i mogućim medicinskim kontraindikacijama i alergijama na hranu.

     

    (3) U izboru jela koja želi da mu se skuhaju, klijent može birati između jela ponuđenih na web stranici www.jedemdoma.hr ili zatražiti pripremu obroka po vlastitom izboru i recepturi.
    Fotografije uz Ponudu jela na www.jedemdoma.hr ilustrativnog su karaktera. Ukoliko je jelo izvan Ponude jela, dužan je dostaviti ime i/ili kratki opis jela barem 24 sata prije pružanja usluge.

     

    (4) Dan uoči pružanja usluge servis Jedem doma kontaktirat će klijenta telefonski s upitom u vezi s namirnicama koje je potrebno nabaviti.

     

    Članak 5.
    Klijent može otkazati ili odgoditi dogovorenu uslugu Jedem doma, ali najkasnije 24 sata od dogovorenog termina. Ukoliko prekasno odgodi ili otkaže termin usluge Jedem doma, klijent se obvezuje platiti punu cijenu usluge.

     

    Članak 6.
    (1) Namirnice za pripremu jela nabavljaju se ujutro na dan pružanja usluge na glavnoj zagrebačkoj tržnici Dolac, kod proizvođača i prodavača koji po procjeni djelatnika servisa imaju kvalitetnu robu. Sva kupljena roba bit će potkrijepljena računima ili otkupnim blokovima s nazivom prodavača i specifikacijom cijena.

     

    (2) U slučaju da klijent želi za svoje kućanstvo dodatnu nabavu i nekih namirnica koje nisu na popisu sastojaka za dogovorena jela, djelatnica servisa Jedem doma kupit će ih za njegov račun i dostaviti mu bez ikakve dodatne naknade, ukoliko ukupna težina dodatnih namirnica ne prelazi 5 kilograma.

     

    (3) Ukoliko klijent ne treba neke namirnice potrebne za kuhanje jela jer ih već ima kod kuće, djelatnica servisa Jedem doma neće ih kupovati.

     

    (4) Ako klijent uopće ne želi uslugu kupnje namirnica jer ih sve ima kod kuće ili nabavu želi obaviti sam, djelatnica servisa Jedem doma može klijentu pružiti samo uslugu kuhanja, skladištenja skuhanih jela i čišćenja kuhinje.

     

    (5) Samostalna usluga nabave namirnice, bez usluge kuhanja, skladištenja skuhanih jela i čišćenja kuhinje, zasad nije moguća.

     

    Članak 7.
    Po dolasku u dom klijenta, djelatnica simultano kuha nekoliko jela. Djelatnica je dužna racionalno se odnositi prema vremenu, namirnicama i energentima koje koristi u pripremi dogovorenih jela.

     

    Članak 8.
    Nakon pripreme jela i skladištenja u hladnjak i zamrzivač, djelatnica je dužna očistiti kuhinju. Čišćenje kuhinje podrazumijeva pranje i brisanje posuđa, odlaganje posuđa u ormare, čišćenje svih radnih površina u kuhinji, kao i sudopera, te podova kuhinje.

     

    Pristup domu
    Članak 9.
    Klijent je dužan, u unaprijed dogovorenom terminu, našim djelatnicama osigurati pristup domu u kojem želi uslugu kuhanja. U domu mora omogućiti djelatnicama pristup kuhinji s tekućom vodom i strujom i/ili plinom, opremljenoj štednjakom, pećnicom i hladnjakom.

     

    Članak 10.
    Djelatnice servisa Jedem doma nastojat će isporučiti sva jela po klijentovim željama, no neka je jela nemoguće isporučiti u optimalnom obliku ako klijent nema neko od kuhinjskih pomagala i/ili malih kućanskih aparata (primjerice mikser, gnječilicu i slično).

     

    Članak 11.
    (1) Pri prvom dolasku djelatnice servisa Jedem doma u neko kućanstvo, preporučljivo je da klijent bude prisutan kako bi djelatnicu uputio u to gdje stoji kuhinjski pribor, kao i sredstva za čišćenje.

     

    (2) Ukoliko klijent ne može biti prisutan pri prvom dolasku, dužan je ostaviti upute gdje se navedeni pribor i sredstva nalaze.

     

    Članak 12.
    Ukoliko djelatnice servisa Jedem doma u dogovorenom terminu nemaju pristup kuhinji klijenta, a bez otkazivanja termina najmanje 24 sati prije dogovorenog termina, djelatnice ne mogu isporučiti uslugu, a servis Jedem doma ima pravo naplatiti svoju uslugu.

     

    Članak 13.
    Ulaz u dom predviđen za pružanje usluge Jedem doma ovisi o dogovoru s klijentom. Ukoliko djelatnica ima ključ od kućanstva klijenta, isti mora koristiti s pažnjom dobrog domaćina samo u skladu s uputama Poslodavca, a radi izvršenja radnog zadatka.

     

    Nadzor usluge
    Članak 14.
    (1) U službi visokog standarda usluge, nadzorna osoba servisa Jedem doma periodično i povremeno obilazi lokaciju na kojoj djelatnici pružaju usluge servisa Jedem doma i nadgleda rad djelatnica na terenu. Nadzor se organizira u suglasnosti s Klijentom.

     

    (2) Servis Jedem doma ima pravo udaljiti djelatnice Jedem doma s lokacije, ukoliko zaključi da je upitna njihova sigurnost.

     

     

    IV. CIJENA USLUGA I PLAĆANJE

     

    Članak 15.
    Cijene Usluge, kao i sve druge naknade na koje Crno-bijeli krug ima pravo temeljem ovih Općih uvjeta, utvrđene su Cjenikom usluga Jedem doma, koji je na snazi u vrijeme korištenja Usluge. Crno-bijeli krug ovlašten je mijenjati Cjenik te se obvezuje objaviti ga i učiniti dostupnim na uobičajen i prikladan način, sukladno važećem propisu. Cjenik će biti dostupan u poslovnici Jedem doma te na internetskim stranicama servisa Jedem doma www.jedemdoma.hr, u nastavku Općih uvjeta poslovanja (dalje u tekstu: Cjenik Jedem doma).

     

    Članak 16.
    Cijena usluga Jedem doma formirana je s obzirom na broj jela koja se kuhaju i broj osoba za koje se kuha. Na konačnom računu koji se ispostavlja klijentu cijeni usluge Jedem doma pribraja se cijena nabavljenih namirnica.

     

    Članak 17.
    (1) Račun koji klijent plaća sastoji se od dviju stavki: cijena namirnica kupljenih na Dolcu i cijene usluge servisa Jedem doma. Iznos koji je klijent dužan platiti ukupan je zbroj tih dviju stavki. Ukoliko klijent ne želi uslugu nabave i dostave namirnica, račun će sadržavati samo cijenu usluge Jedem doma.

     

    (2) Nakon što odabere jela koja želi da mu se skuhaju, klijent dobiva ponudu. U ponudi će biti navedena približna cijena namirnica potrebnih za pripremu navedenih jela po cjenicima naših redovitih dobavljača te cijena usluge Jedem doma.
    Cijene namirnica mogu varirati od dana do dana, ili ukoliko ih naš redoviti dobavljač nema, od prodavača do prodavača. Zbog toga je cijena namirnica u ponudi približna.

     

    (3) Konačna cijena kupljenih namirnica formira se na dan kupnje, i bit će potkrijepljena računima prodavača.

     

    Članak 18.
    (1) Stalnim klijentima usluge Jedem doma pruža se mogućnost pretplate na uslugu Jedem doma, pri čemu na tri plaćene usluge Jedem doma četvrtu dobivaju gratis.

     

    (2) Stalnim klijentom servisa Jedem doma smatra se klijent koji barem jedanput tjedno svaki tjedan u mjesecu koristi usluge servisa Jedem doma.

     

    (3) Pretplata obuhvaća plaćanje tri usluge po želji klijenta, pri čemu četvrti put taj mjesec djelatnica dolazi izvršiti uslugu bez naplate usluge. Ipak, i u slučaju gratis usluge, stalni je klijent dužan podmiriti cijenu namirnica nabavljenih za pripremu jela.

     

    (4) Kako bi ostvario navedenu pogodnost u tekućem mjesecu, stalni je klijent servisa Jedem doma dužan iznos pretplate uplatiti gotovinom ili na transakcijski račun tvrtke Crno-bijeli krug d.o.o. do 10. dana u mjesecu.

     

    Članak 19.
    Nakon završetka pružanja usluge, klijentu će biti ispostavljen račun, koji je dužan platiti u roku od 7 dana na transakcijski račun tvrtke Crno-bijeli krug d.o.o. ili gotovinom u poslovnici Jedem doma, na adresi Nova ves 29, Zagreb.

     

    Članak 20.
    U slučaju neplaćanja računa prema dogovorenim uvjetima, servis Jedem doma ima pravo zaračunati zakonsku zateznu kamatu.

     

    Poklon bon Jedem doma
    Članak 21.
    (1) Usluge Jedem doma moguće je i darovati trećoj osobi, i to kupnjom darovnog bona Jedem doma.

     

    (2) Cijena Darovnog bona jest od 200 do 700 kn, i uključuje:

    a) samu uslugu Jedem doma za određeni broj dana i osoba, pri čemu je krajnji korisnik dužan podmiriti cijenu nabavljenih namirnica, ili
    b) ukupan račun koji podmiruje i cijenu usluge Jedem doma i cijenu nabavljenih namirnica u navedenom iznosu.

     

    3) Darovni bon Jedem doma vrijedi 6 mjeseci od dana kupnje i nužno ga je identificirati imenom i kontakt podacima krajnjeg korisnika.

     

     

    V. ODNOS KLIJENTA I DJELATNIKA SERVISA

     

    Članak 22.
    Djelatnice servisa Jedem doma su potpisivanjem Ugovora o radu s tvrtkom Crno-bijeli krug d.o.o. prihvatile sljedeće stavke Pravilnika o radu, koje klijentu jamče visoku razinu kvalitete usluge:

    (1) Pri kupnji namirnica glavni kriterij mora biti kvaliteta namirnice: svježina, podrijetlo, izgled. U kupnju namirnica Radnik mora nositi torbu s logom Jedem doma odnosno drugu koju odredi Poslodavac.

    (2) Radnik nabavu mora obaviti kod unaprijed dogovorenih dobavljača od strane Poslodavca, koji imaju kvalitetnu robu za koju će izdati račun ili potpisati otkupni blok. Ukoliko dogovoreni dobavljač nema traženi proizvod, radnik iznimno može kupiti namirnice kod drugog dobavljača, ali pod uvjetom da kvaliteta proizvoda to opravdava i da zamjenski dobavljač može izdati račun.

    (3) Kad radnik dođe na svoje radno mjesto (kućanstvo klijenta), dužan je presvući se u čistu i izglačanu uniformu, povezati kosu i oprati ruke.

    (4) Na posao radnik mora bez iznimke dolaziti čiste kose i urednih ruku i noktiju.

    (5) Ukoliko kuhinja klijenta nije zatečena u posve čistom stanju, radnik ne smije pripremati hranu na prljavim površinama i/ili u prljavom sudoperu, nego najprije mora očistiti radne površine.

    (6) Pri pripremi jela, radnik se mora voditi principom racionalnog trošenja vremena, namirnica i energenata.

    (7) Skladištenje jela obavlja se u staklene posude s logotipom Jedem doma i vrećice za zamrzavanje Jedem doma. Na vrećice za zamrzavanje radnik je obavezan napisati datum zamrzavanja i vrstu jela koja je unutra, a uz svako skladišteno jelo obvezan je na posebno dizajniranim papirima s logotipom napisati uputu za doradu jela.

    (8) Nakon kuhanja i skladištenja pripremljenih jela, radnik mora temeljito očistiti radne površine, oprati suđe, prebrisati suđe i vratiti ga u ormare, temeljito oprati sudober i do suha ga obrisati, očistiti sve elemente na koje je moglo nešto kapnuti te prebrisati podove kuhinje.

    (9) Radnik se mora odnositi prema imovini klijenata Poslodavca s osobitom pažnjom. Ukoliko se slučajem u kućanstvu klijenta Poslodavca imovina ošteti, Radnik je dužan prijaviti štetu najprije Poslodavcu, a zatim klijentu Poslodavca ukoliko je prisutan.
    Ukoliko Radnik ima ključ od kućanstva klijenta isti mora koristiti s pažnjom dobrog domaćina samo u skladu s uputama Poslodavca, a radi izvršenja radnog zadatka.


    (10) Temeljno je načelo da se ugled i povjerenje korisnika usluga Poslodavca prema Poslodavcu zasnivaju na povjerljivosti u obavljanju poslova i odgovornosti čuvanja tajne podataka i obavijesti te se Radnik mora pridržavati tog načela i nakon prestanka radnog odnosa.
    Radnik ne smije trećim osobama odavati podatke o osobnim podacima klijenata Poslodavca niti ni na koji način iznositi informacije koji se tiču privatnog i poslovnog života klijenata Poslodavaca koje je saznao za vrijeme radnog vremena.


    (11) Radnik se ne smije družiti s klijentima Poslodavca izvan radnog vremena, inicirati ili se odazivati na pozive na bilo koji način druženja koji izlazi iz okvira profesionalnog poslovnog odnosa Radnika i korisnika usluge Poslodavca. Ulazak u bilo koji oblik ljubavnog i intimnog odnosa s klijentima Poslodavca strogo je zabranjen.

    (12) Nedopušteno je posredno ili neposredno tražiti ili primati bilo kakvu vrstu mita, provizije ili neke druge nezakonite ili neetičke povlastice - stvar, pravo, uslugu ili poklon veće vrijednosti u zamjenu za posredovanje u ostvarivanju pogodnosti za poslovanje s Poslodavcem.

    (13) Od Radnika se zahtijeva da se pridržava strogih računovodstvenih principa i standarda,da precizno i u potpunosti Poslodavcu prenosi financijske informacije, a u skladu s uspostavljenom odgovarajućom unutarnjom kontrolom i procesima, kako bi računovodstveni i financijski izvještaji bili u skladu sa zakonom. Neotkrivena i neprijavljena novčana sredstva, plaćanja ili primanja u suprotnosti su s poslovnom praksom Poslodavca i zabranjeni su.

    (14) Radnik ne smije bez odobrenja Poslodavca, za svoj ili tuđi račun, sklapati poslove iz djelatnosti koju obavlja Poslodavac.
    Ako radnik postupi protivno zabrani, Poslodavac može od radnika tražiti naknadu pretrpljene štete ili može tražiti da se sklopljeni posao smatra sklopljenim za račun Poslodavca, odnosno da mu radnik preda zaradu ostvarenu iz takvoga posla ili da na njega prenese potraživanje zarade iz takvoga posla.

     


    VI. PODNOŠENJE PRIGOVORA

     

    Članak 23.
    (1) U slučaju da nije zadovoljan kakvoćom obavljene usluge ili ispostavljenim računom, klijent mora o tome obavijestiti Crno-bijeli krug telefonski ili elektronskom poštom unutar 24 sata po završetku pružanja usluge.

     

    (2) Osim toga, dužan je uložiti prigovor u pisanom obliku na adresu:
    Crno-bijeli krug d.o.o., Šestinski vrh 37, Zagreb 10000,
    i to u roku od 15 dana od pružanja Usluge za koju se podnosi prigovor na kvalitetu, odnosno 15 dana od dospijeća osporavanog računa za korištenje Usluge.
    U prigovoru kojeg podnosi, Klijent mora navesti činjenice i dokaze na kojima se temelji.
    Uprava Crno-bijelog kruga će u prvom stupnju provesti postupak utvrđivanja utemeljenosti prigovora te o tome u pisanom obliku izvijestiti podnositelja prigovora u roku od najviše od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja prigovora.

     

    (3) Servis Jedem doma zadržava pravo oslobađanja od odgovornosti za nedovršen posao u slučaju da usluga nije dovršena znog nedostatka tople vode i/ili struje.

     

    Štete
    Članak 24.
    Ukoliko nastane šteta radom djelatnika servisa Jedem doma, klijent je dužan o šteti obavijestiti Crno-bijeli krug unutar 24 sata nakon pružanja usluge. U protivnom Crno-bijeli krug ne može jamčiti naknadu štete.

     

     

    VII. IZMJENE I DOPUNE OVIH OPĆIH UVJETA

     

    Članak 25.
    Crno-bijeli krug će objaviti i učiniti dostupnim sve izmjene i dopune ovih Općih uvjeta, s time što će svaki pročišćeni tekst izmijenjenih Općih uvjeta biti dostupan na uobičajen i prikladan način, barem u poslovnici servisa Jedem doma te na web stranici servisa Jedem doma. Za slučaj spora mjerodavni su važeći Opći uvjeti Crno-bijelog kruga.

     

     

    VIII. RJEŠAVANJE SPOROVA

     

    Članak 26.
    Za sve sporove koji bi mogli proizaći u pogledu tumačenja, primjene ili izvršenja ovih Općih uvjeta, Crno-bijeli krug i Klijent nastojat će riješiti mirnim putem. Ako ugovorne strane sporove ne uspiju riješiti mirnim putem ugovaraju nadležnost Općinskog građanskog suda u Zagrebu (za fizičke osobe) ili Trgovačkog suda u Zagrebu (za pravne osobe), odnosno isti su suglasni da se sporovi mogu rješavati i na arbitražama prema obostranom pristanku ugovornih strana.

     

     

    IX. STUPANJE NA SNAGU

     

    Članak 27.
    Opći uvjeti stupaju na snagu danom objave.

    Ovi Opći uvjeti primjenjuju se od 15. studenog 2015. godine.

     

     

    Cjenik


    Copyright © 2015 Crno-bijeli krug d.o.o. | Sva prava pridržana